Zasady i kolejność zamówienia usługi w naszej firmie


1. Kontakt z klientem

2. Oględziny inwestycji, ewentualnych planów, projektów itp.

3. Rozmowa z Klientem i przekazanie przez Inwestora sugestii np co do rodzaju i jakości materiałów, własnych pomysłów i oczekiwań, co do realizacji zlecenia.

4. Jeśli Zleceniodawca życzy sobie wykonania projektu, spotkanie z Panią architekt
(płatność za projekt ustalana niezależnie od realizacji z architekt)
lub ustalenie planu prac bezpośrednio z przedstawicielem firmy REM wg własnych pomysłów

5. Wycena prac z materiałami lub bez. Cena usługi zależy w znaczący sposób od rodzaju i jakości wybranych materiałów. (Standard wykonanej usługi jest oczywiście również od tego zależny)

6. Podpisanie umowy jeśli tak zdecydują strony, której integralną częścią jest wycena prac.

7. Realizacja prac, etapami ustalonymi w wycenie.

8. Płatność za usługi etapami po zakończeniu każdego z nich.
Jeśli Zleceniodawca zdecyduje się na zakup materiałów przez Wykonawcę środki na materiały pobierane będą w miarę potrzeb i w miarę postępu prac.

9. Zakończenie prac i przedstawienie całościowego rozliczenia, rozliczenie ostateczne prac i materiałów.